Direktlänk till inlägg 14 november 2010

GRATTIS PÅ FARS DAG!

Av Magda - 14 november 2010 09:44

  


Ja, eftersom du, pappa, är den trognaste läsaren så får du en egen rubrik idag.

Då det blir lite för knöligt att skicka muffins per post, så ska jag förära dig mitt specialmuffins recept idag. Men det kommer senare, och det kommer inte i bloggen, för nåt hemligt måste man ha och det här super-receptet måste få stanna inom familjen. Eftersom mamma ligger på en strand i Thailand, vi får hoppas solen visar sig för dem nu, så får du ha hela köket för dig själv till att prova dig fram i den underbara bakningens land.

 

Det kommer senare under dagen för nu ska vi iväg på söndagsaktivitet.

 

Ha en fin söndag och börja kavla upp ärmarna för eftermiddagsbaket.

 

KRAM


P.S Bilden är lånad från någonstans och ej min egen. Men muffins är det likafullt ändå. D.S

 
 
Ingen bild

Sara

16 november 2010 17:37

Oj, oj har vi ett hemligt familjerecept till, det har jag missat:-o. Skicka det genast till mig.

 
Ingen bild

Sara kikkis dotter

1 mars 2011 10:31

Dom ser smariga ut !!!!!!!!!!!!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magda - 29 januari 2012 12:40

Detta är en rätt som är helt okej och som man väl kan göra en gång per år eller så för variationens skull. Jag åt en bönsallad till.   Pastagratäng m blomkål och broccoli pasta i någon form blomkålsbuketter broccolibucetter riven ost ...

Av Magda - 15 maj 2011 11:29

  ...är jag sent ute, tycker ni? I blame it on the rain. Eller på det faktum att jag inte haft sladd till kameran. Påsken har varit för i år, men det kommer ju fler och då blir det cupcakes igen och igen och igen. Så...glad påsk i efterskott....

Av Magda - 22 mars 2011 16:59


                              Ja, jag gjorde som de rekommenderar på paketet. Serverade till Ratatouille. Tyckte korven var riktigt bra. Helt godkänt från mig.     Ratatouille   2 stora lökar 2 paprikor 1 zuccini 1 aubergine ...

Av Magda - 15 mars 2011 13:11

jag ska komma med ett nytt recept. Men jag ska göra det väldigt enkelt och bara kopiera receptet. För min kamera har jag tappat i golvet och den tar man inga bilder med längre, varken fula eller fina. Receptet fann jag på en känd pysselamerikanskas s...

Av Magda - 13 januari 2011 21:13

         ...och om det inte var för att jag har en väldigt mastig tryffelkaka i kylen, samt muffins och kakor som vill bli uppätna en av varje för varje dag, så skulle jag ha slagit till och bakat semmelbullar. Men det går inte, någon måtta m...

Skapa flashcards