Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Magda - 26 juni 2007 18:49



 Nu åker jag på semester i ett par veckor. Ska jag rekommendera något av redan inlagda recept så tycker jag att bakad potatis med röra är perfekt dessa dagar av solsken.  Det är enkelt och det är lagom matigt. Kallt och varmt. Under dagarna längre fram då vädret tydligen ska bli lite kyligare så kan det ju passa bättre med nåt varmare. Då tycker jag att man -och kvinna- ska ge sig på att göra en rårisgratäng. Lite planering och förberedelse dagen innan så är det inte alls meckigt. Jag rekommenderade gratängen på jobbet för ett tag sedan och hon som provade den var riktigt nöjd. Roligt!


                  Ät och var glad!!

                                                  
                        

                                       På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards